Vacature Assistent Bedrijfsleider

Heb jij de nodige retailervaring en wil jij meer verantwoordelijkheid en werken in een klein team? Dan zoeken wij jou!

Als assistent bedrijfsleider ben jij medeverantwoordelijk voor de inkoop en verkoop van ons steeds wisselend assortiment en het aansturen van een klein team van medewerkers. Je ondersteunt de eigenaar met de inkoop en verwerking van producten en denkt mee over het verbeteren van de winkel om de verkoop te bevorderen. Ook ben je medeverantwoordelijk voor het leidingeven en inplannen van medewerkers en het beantwoorden van vragen van je collega’s of klanten, die jij altijd tevreden gevoel naar huis laat gaan.

Wat bieden wij:
– Een aantrekkelijk salaris tussen de €2500 en €2900 bruto
– Werkdagen van 6:30 uur tot 18:00 uur.
– 4-daagse werkweek (in vakanties en inwerk periode kan dit anders zijn)

Welke werkzaamheden ga je onder andere verrichten:
– Inkoop van aardappelen, groenten, fruit en verswaren
– Ontvangst en verwerking van de ingekochte goederen
– Maken van de roosters
– Produceren van maaltijden en salades
– Maken van fruitmanden
– Bezorgen van fruitmanden en werkfruit
– Maken van aanbiedingen
– Onderhandelen met leveranciers
– Helpen van klanten in de winkel

Wat verwachten wij van jou?
– Je hebt een afgeronde mbo 3-opleiding.
– Je hebt minstens twee jaar recentelijk werkervaring en leidingeving in de retail
– Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar op de dagen dat je winkel geopend is. Je werkt ±4 dagen per week, regelmatig ook op zaterdag
– Je bent nuchter, ondernemend en weet hoe je een team kunt motiveren.
– Je bent kostenbewust, klantgericht, discipline en toont respect naar collega’s en klanten.

Enthousiast?
Reageer dan snel! Stuur je CV en motivatie naar Jordy@agfemmen.nl